> Cum cumpar?
Este foarte simplu sa cumparati de la noi .
Site-ul www.ursamaresighet.ro va ofera urmatoarele posibilitati de a comanda produse :
-COMANDA PRIN TELEFON. Daca intampinati probleme cu alegerea produselor si doriti recomandari si indrumari in acest sens sunati la telefon : 0754 556 642, 0744 251 690, 0362415318, in intervalul orar luni-vineri de la ora 8:00- 16:00, sambata 8:00-13:00.
-COMANDA ONLINE . Alegeti produsul pe care doriti sa il achizitionati consultand datele tehnice si caracteristicile produsului dorit poate fi adaugat in cosul de cumparaturi folosind butonul "ADAUGA IN COS " ,repetati operatiunea pentru fiecare alt produs pe care doriti sa il achizitionati. Puteti adauga sau puteti renunta la unu sau la toate produsele selectate, daca alegeti sa vizualizati cosul puteti trece la finalizarea comenzii. Pentru a finaliza si a trimite comanda trebuie sa completati spatiile cu datele necesare pentru facturare si livrare. La final veti avea totalul comenzii atat ca produse cat si ca valoare.
-COMANDA PRIN E-MAIL. In cazul in care alegeti aceasta metoda de a comanda produse va punem la dispozitie non stop adresa de mail office@ursamare.ro ,unde puteti trimite comenzile dvs .Mesajul trebuie sa contina urmatoarele :
-NUME/PRENUME
-E-MAILUL
-TELEFON
-ADRESA COMPLETA (judet,localitate,strada,numar,cod postal)
-PRODUSUL sau produsele dorite impreuna cu o descriere scurta
Orice erori survenite la comanda facuta de client pot fi corectate in termen de 24 de ore de la lansarea comenzii printr-un e-mail trimis la ursamare.sighet@gmail.com sau telefonic la 0754 556 642 , 0744 251 690 , 0362 415 318 .
In scurt timp dupa lansarea comenzii prin orice metoda un operator va va contacta in vederea confirmarii comenzii.
> Cum platesc?
Preturile produselor afisate pe site sunt exprimate in lei ,includ TVA-ul si sunt supuse modificarilor de curs valutar .
Plata produselor comandate pe www.ursamaresighet.ro poate fi facuta astfel :sistem ramburs ,online card bancar, virament bancar, sau prin numerar si card la ridicarea produselor de la sediul nostru.
Plateste online simplu si rapid. Nu exista comisioane suplimentare la plata cu cardul.
PLATA IN SISTEM RAMBURS : Plata se efectueaza in numerar , integral la livrarea comenzii curierului . Inainte de plata se poate verifica continutul coletului.
TRANSFER BANCAR/ ORDIN PLATA : Aceasta metoda este recomandata persoanelor juridice ,dar poate fi folosita si de catre persoanele fizice .Daca preferati aceasta modalitate de plata , va rugam sa ne anuntati telefonic la 0754 556 642, 0745 482 657. Un reprezentant al SC URSA MARE SRL va va contacta si se va ocupa de toate detaliile (factura proforma, confirmare plata ,cont ,etc.) ,astfel incat comanda dvs sa fie livrata in cel mai scurt timp . Livrarea produselor se va face numai dupa confirmarea platii.
PLATA LA SEDIUL FIRMEI : Se efectueaza integral in numerar, card sau prin virament .Plata la sediu pentru persoanele juridice nu poate sa depaseasca limita de 5 000 ron . Pentru persoanele fizice nu poate sa depaseasca limita de 10.000 ron.
Plata acestor produse se face in lei la pretul afisat pe site in momentul efectuarii comenzii.
Achizitia produselor de pe site se poate face si in rate prin diferite institutii financiare. Contactati-ne la telefon : 0754 556 642, 0745 482 657.
> Livrarea
Livrarea produselor de pe site-ul www.ursamaresighet.ro se va face oriunde pe teritorul Romaniei . Transportul este asigurat de serviciul de curier rapid FAN Courier sau GLS .
Taxele de transport sunt in general gratuite, sunt si unele cazuri in care se percepe taxele de transport. Va rugam sa ne contactati pentru a va comunica costurile de livrare. Daca comandati mai multe produse va sfatuim sa grupati toate produsele intr-o singura comanda .
Toate produsele sunt expediate cu toate accesoriile si bonusurile afisate , impreuna cu factura fiscala si certificatul de garantie. Produsele se afla in ambalajul original al producatorului si sunt absolut noi .
Pentru toate produsele aflate in stocul magazinului termenul de livrare este intre 2 ore si 72 de ore sau 5-7 zile lucratoare daca produsul se afla in stocul furnizorului , de la data plasarii comenzii. Mentiunile cu privirea la eventualele probleme privind integritatea si continutul unor colete se fac in momentul primirii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare. In aceste cazuri se refuza primirea si plata coletului . Reclamatiile ulterioare cu privire la aceste aspecte sunt nule.
In cazul in care unul sau mai multe produse nu se afla in stocul magazinului si nici al furnizorului veti fi de indata instiintati.Produsele se livreaza in limita stocurilor disponibile .
In anumite situatii (in functie de distanta si produsul ales) livrarile pot fi facute de catre personalul SC URSA MARE SRL.In aceste cazuri la ridicarea produsului este necesara verificarea acestuia si testarea corespunzatoare. In aceste cazuri nu poate fi cosiderat comert la distanta si ca urmare clientul nu beneficiaza de dreptul de denuntare a contractului in termen de 15 zile.
Marfa poate fi asigurata pe toata durata transportului la solicitarea si pe cheltuiala clientului. Costul asigurarii produselor este de 1% din valoarea totala.
IMPORTANT : Coletul se poate verifica inainte de plata . Daca plasati o comanda si refuzati primirea coletului , coletul revine retur si contul dvs va fi blocat definitiv.
> Intrebari frecvente
1.Incurajati cumpararea produselor online ?
In general DA,dar inainte verificati firmele care stau in spatele site-urilor .De la noi sigur da.
2.Trebuie sa am un cont pentru a comanda ?
Nu este obligatoriu ,dar daca nu te inregistrezi nu poti beneficia de promotiile oferite
utilizatorilor inregistrati.
3.Pot afla informatii despre comenzile anterioare ?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site ,accesind sectiunea CONT CLIENT.
4.Doresc sa obtin informatii suplimentare ,care nu se regasesc pe site.Cum procedez?
In acest caz va rugam sa ne contactati telefonic sau folosind formularul de contact.
5.Am uitat parola contului ,cum procedez?
In cazul in care nu va mai amintiti parola folositi optiunea recuperare parola disponibila in
pagina CONT CLIENT.
6.Pot modifica o comanda lansata ?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda,va rugam sa ne contactati telefonic sau la
adresele de contact in termen de 12 ore de la lansarea comenzii.
7.Se pot deschide coletele la primire?
DA,coletele inainte de plata si semnarea AWB-ului se pot verifica.Daca constatati desigilari
sau deteriorari ale coletului va rugam sa ne contactati .Platesti dupa ce vezi ce primesti.
8.Daca cumpar un produs de pe site si am probleme in perioada de garantie cui ma
adresez?
Orice produs vandut prin www.ursamaresighet.ro este insotit de un certificat de garantie unde
gasiti cea mai apropiata reprezentanta HUSQVARNA care va solutiona problema in cel mai
scurt timp.
Garantia se acorda la cea mai apropiata reprezentanta HUSQVARNA cu service autorizat.
9.Cum trebuie sa aleg un motofierastrau?
in primul rand trebuie sa stiti carui tip de servicii trebuie sa faca fata fierastraul.Consultati cu
atentie capacitatile si performantele fierastraielor,cititi ghidul de cumparare din sectiunea
SUPORT sau sunati la telefonul de contact unde veti primi cel mai competent si mai bun
sfat.Acest lucru va determina alegerea unui anumit tip si marime de motofierastrau.
10.Care sunt principalele obligatii ale utilizatorului ?
La achizitionarea oricarui produs va rugam sa cititi "Manualul de utilizare al produsului".
-sa respecte regimul de lucru al produsului.
-sa foloseasca combustibilul recomandat de producator (benzina peste 95% in amestec
de 30ml ulei Husqvarna)
-sa curete si sa intretina produsul dupa utilizare.
11.Sunt persoana juridica .Pot cumpara?
Da, www.ursamaresighet.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice.Pentru a primi factura
fiscala cu datele firmei ,va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare si la
confirmarea comenzii.